Mail naar EasyRent





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van EasyRent Twitter account van EasyRent Contact opnemen met EasyRent Bel naar EasyRent
Klantenservice EasyRent
EasyRent
>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Wil je langer dan een weekend reserveren? Neem contact op met de Euromobil partner. Contact partners
* op basis van beschikbaarheid

Weekend = vrijdag 17.00* t/m maandag 8.00 uur

Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Klantenservice


Wij zijn u graag van dienst!

Voorwaarden:

Een auto huren bij EasyRent gaat onder bepaalde voorwaarden. Lees hier de verhuurvoorwaarden

Bekeuring gereden?

Indien u onverhoopt een bekeuring met onze huurauto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat u de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen.

Hoe te handelen bij schade/pech/diefstal

Een auto waarop u kunt vertrouwen, dat is wat u wilt. Daarom verhuren wij uitsluitend jonge auto’s van maximaal 24 maanden jong. Ondanks dat deze auto’s voor elke verhuring op alle belangrijke punten worden gecheckt kan het voorkomen dat er onderweg iets mis gaat.

Pech onderweg. Het komt altijd ongelegen. Bij iedere huurauto hoort daarom een mobiliteitsgarantie. Mocht u stranden met uw auto, dan helpt EasyRent u overal in Europa, 24 uur per dag, 7 dagen per week weer op weg.

Schade of aanrijding

  • Wij adviseren u ons zo snel mogelijk in kennis te stellen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Deze treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag spoedig. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Pech onderweg

  • Ondanks ons zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij een pechservice op al onze voertuigen. Bij pech kunt u zich wenden tot de EasyRent BerijdersDesk +31 (0) 33-454 95 55. Deze is 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar. Tevens is het mogelijk om u te melden bij de dichtstbijzijnde Volkswagen, Audi of SEAT-dealer. Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.

Verduistering/diefstal

  • Bij verduistering of diefstal dient u aangifte te doen bij de politie. Een kopie van de aangifte en de originele sleutels ontvangen wij graag zo snel mogelijk. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval.
  • In bovenstaande gevallen blijven de BOVAG Huurvoorwaarden van kracht zoals aan u is overhandigd bij de huurovereenkomst.

Onderhoud van uw Volkswagen

Lees meer

Onderhoud aan uw Audi

Lees meer

VW Service app

Lees meer

Audi Service app

Lees meer


Direct reserveren