Mail naar EasyRent





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van EasyRent Twitter account van EasyRent Contact opnemen met EasyRent Bel naar EasyRent
Auto huren bij EasyRent | autoverhuur
EasyRent
>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Wil je langer dan een weekend reserveren? Neem contact op met de Euromobil partner. Contact partners
* op basis van beschikbaarheid

Weekend = vrijdag 17.00* t/m maandag 8.00 uur

Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Schade en melding


Wat te doen bij schade

Hebt u te maken met pech of schade aan uw huurauto, dan is dat natuurlijk al vervelend genoeg. Daarom is het prettig als de afhandeling zo soepel mogelijk verloopt. Om dit vervolgens zo snel en soepel mogelijk op te kunnen lossen, hebben wij de meest voorkomende vragen al voor u beantwoord. Houdt u er rekening mee dat bij de onderstaande beantwoorde vragen de verzekering loopt via EasyRent en bij het huurtarief is inbegrepen.

Ik heb schade. Wat nu?

Eerste zorg gaat uiteraard uit naar persoonlijk letstel of dat van uw medeweggebruiker. Is uw auto nog rijdbaar en veilig, dan is het zaak om vervolgens contact op te nemen met EasyRent via +31 (0) 33-454 95 55. U wordt geholpen met de afwikkeling van de schade en het maken van een reparatieafspraak voor herstel van de schade.

Kleine rijdbare schades moeten binnen drie maanden hersteld zijn. Iedere schade dient binnen 24 uur bij ons gemeld te zijn. Wanneer er een ander voertuig bij de schade betrokken is, dan verzoeken wij u om gezamenlijk een schadeformulier in te vullen, te onderteken en deze direct naar EasyRent te sturen. Vergeet hierbij niet de achterzijde in te vullen. Indien de tegenpartij zich niet bekend heeft gemaakt dient u tevens politieaangifte te doen. Wij ontvangen dan graag een kopie rapport. Dit formulier zal binnen 48 uur opgestuurd moeten worden.

Natuurlijk nemen wij zo snel mogelijk na ontvangst contact met u op voor de verdere afhandeling.

Voor de afhandeling van ruitschade verwijzen we u ook door naar de schadeafdeling van EasyRent, te bereiken via +31 (0) 33-454 95 55.

Treft u uw auto aan met inbraak en/of vandalisme schade?

Iedere schade dient binnen 24 uur bij ons gemeld te zijn. Meld de schade aan uw auto via het schadeformulier die in uw auto aanwezig is. Doe tevens aangifte bij het politiebureau in de plaats waar uw huurauto schade heeft geleden. Het is ook mogelijk via internet aangifte te doen via www.politie.nl. Stuur vervolgens de politieaangifte naar EasyRent. U kunt de auto vervolgens zo spoedig mogelijk aanbieden voor schadeherstel.

U heeft autoschade en kunt niet verder rijden. Wat nu?

Is de schade aan uw huurauto dermate dat verder doorrijden niet mogelijk is, dan is het noodzakelijk dit te melden bij EasyRent (24/7) t: +31 (0) 33-454 95 55. Indien gewenst kunt u een vervangende auto krijgen. Een en ander is afhankelijk van de afspraken die uw wagenparkbeheerder heeft gemaakt.

  • Onze auto's zijn WA-Casco verzekerd (Indien de verzekering is opgenomen in het contract)
  • Inzittenden zijn meeverzekerd tot het maximaal toegestane aantal zitplaatsen van het voertuig
  • Accessoires welke zijn opgenomen in het huurcontract zijn meeverzekerd
  • Aanhangwagens en caravans in gekoppelde staat zijn alleen WA verzekerd

Download(s)

Online schademelding

Schade melden


Direct reserveren