Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over het gebruik van uw huurauto. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.
EasyRent
Wat zijn jullie openingstijden?
Schade
Mijn autoruit is beschadigd, wat nu?
Is er sprake van een Eigen Risico als ik schade rijd?
Ik heb schade. Wat nu?
Ik heb schade en kan niet verder rijden. Wat nu?
Waar vind ik het in te vullen schadeformulier?
Mijn auto heeft schade door inbraak en/of vandalisme. Wat nu?
Reparatie, onderhoud en banden
Moet ik rekening houden met het vervangen van de banden?
Is uw huurauto toe aan een onderhoudsbeurt of reparatie?
Krijg ik bij onderhoud of reparatie gratis vervangend vervoer?
Zijn winterbanden een optie bij EasyRent?
Brandstof declaratie
Welke zaken zijn belangrijk voor een goede afhandeling van mijn brandstofdeclaratie?
Kan ik brandstofkosten gemaakt in het buitenland declareren?
Hoe declareer ik mijn brandstofkosten?
Bekeuringen
Ik heb een boete ontvangen. Wie betaalt de kosten?
Wilt u de originele beschikking inzien?
Administratie
Waar kan ik terecht voor vragen met betrekking tot administratie?
Online afmelden voor zakelijk gebruik
Online afmelden
Gevonden voorwerpen
Wat moet ik doen als ik spullen in de auto heb laten liggen en de auto heb ingeleverd?
Facturatie
Heeft u geen factuur ontvangen?
Wat moet ik doen als mijn factuur niet klopt?
Op hoeveel dagen is een maandtarief gebaseerd?
Ik heb mijn auto ingeleverd maar heb nog wel een nieuwe maandfactuur ontvangen. Wat moet ik doen?
Kan ik een verzamelfactuur ontvangen van alle huurauto's?